Fondacija INFOHOUSE traži firmu za kratkoročni angažman koji podrazumijeva štampanje i dostavu letaka za potrebe UNICEF-ovog projekta „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovnih na analizama ponašanja u cilju jačanja redovne imunizacije“, koji se sprovodi u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE.
Referentni broj: UNICEF-2.2.4./2022
- O PROJEKTU
Ured Dječijeg fonda Ujedinjenih nacija za Bosnu i Hercegovinu (UNICEF) provodi projekat „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovanih na analizama ponašanja u cilju jačanja redovne imunizacije“. Riječ je o regionalnom projektu u koji je uključeno nekoliko zemalja, a koji UNICEF realizuje u saradnji s organizacijom The Behavioural Insights Team iz Londona, dok se aktivnosti u Bosni i Hercegovini (BiH) ostvaruju u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE. Projekat se bavi redovnom vakcinacijom djece u BiH, fokusirajući se na imunizacijske procese u TK, naročito na MRP vakcinu, kao vakcinu koja ima najniži procenat zastupljenosti u poređenju s drugim obaveznim vakcinama u BiH.
Projekat se sastoji iz nekoliko faza:
- Istraživanje i analiza podataka;
- Osmišljavanje malih lokalnih intervencija i njihova realizacija;
- Analiza rezultata intervencija i njihovo prilagođavanje i
- Sveobuhvatna procjena rezultata kako bi se došlo do zaključaka koji su to mehanizmi i strategije koji najbolje doprinose unapređenju statusa redovne imunizacije.
Osnovni cilj projekta je jačanje i unapređenje procesa redovne imunizacije, s posebnim fokusom na MRP vakcinu. Krajnji rezultat trebao bi biti osmišljavanje praktičnih rješenja za unaprjeđenje stope redovne vakcinacije i povjerenja u proces imunizacije.
Trajanje projekta: 01.07.2022. – 31.03.2023. godine
- CILJEVI I OBIM ZADATAKA
2.1. Svrha angažovanja
Usluge firme koje podrazumijevaju štampanje i dostavljanje letaka potrebnih za provođenje projektne aktivnosti.
2.2. Opis poslova
Očekuje se da će angažovana firma realizovati sljedeće aktivnosti:
– Štampanje letaka u skladu s prethodno dostavljenim vizualima (dva vizuala). Osnovne karakteristike letaka:
- Dimenzija – A5
- Jednostrana štampa u boji
- Gramaža – 120 – 140 g/m² sa sjajnim finišom
- Količina – 500 komada
– Dostavljanje probnog otiska na unaprijed dogovorenu adresu (područje Tuzle ili Sarajeva);
– Korigovanje materijala (u slučaju potrebe);
– Dostavljanje letaka na unaprijed dogovorenu adresu (područje Tuzle) i u skladu s unaprijed dogovorenim rokom.
– Ostvarivanje redovne komunikacije s projektnom koordinatoricom, a sa ciljem što uspješnije realizacije zadataka.
2.3. Kvalifikacije i vještine
– Minimalno pet godina postojanja i profesionalnog iskustva firme;
– Mogućnost štampanja letaka i dostave na unaprijed dogovorenu adresu;
– Ažurnost, organizacijske sposobnosti i fleksibilnost kada je riječ o unaprijed definisanim rokovima.
2.4. Period angažmana i plaćanje
Angažovana firma pružit će uslugu printanja i dostave letaka krajem novembra ili početkom decembra, odnosno u skladu s unaprijed dogovorenim rokovima. Plaćanje se vrši po završenom zadatku u skladu s prethodno potpisanim ugovorom i izdatom fakturom.
- PRIJAVA
3.1. Prijava treba sadržavati:
– Referentni broj;
– Detaljne informacije o firmi i relevatnom prošlom iskustvu;
– Ponudu sa cijenama usluga (printanje i dostava) izraženim u domaćoj valuti i
– Portfolio radova i druge reference.
3.2. Ocjena prijava
Ugovarač će odabrati firmu na osnovu relevantnih iskustava i referenci, a u skladu s kriterijima postavljenim u dijelu 2.3. Kvalifikacije i vještine, te kompletiranom dokumentacijom iz fragmenta 3.1. ovog dokumenta.
3.3. Postupak prijave
Zainteresovani kandidati treba da pošalju/dostave svoju prijavu za Fondaciju INFOHOUSE na e-mail adresu: milica@infohouse.ba ili na adresu: Valtera Perića 16, 71000 Sarajevo, BiH (poštom ili lično) uz obaveznu naznaku referentnog broja.
Rok za prijavu: 28.11.2022, do 17:00 sati.
Ponude pristigle nakon navedenog roka neće se razmatrati.