Skip to main contentScroll Top
19th Ave New York, NY 95822, USA

JAVNI POZIV ZA IT USLUGU – IZRADA INTERAKTIVNE MAPE U OKVIRU PROJEKTA “PLATFORMA ODGOVORNO.ST”: TK- MAPA FANTOMSKIH PROJEKATA

Izrada online alata za interaktivnu virtuelnu mapu Referentni broj: MFP 5.2./2025

Fondacija INFOHOUSE Sarajevo raspisuje Javni poziv za izbor web developera/interaktivni dizajner_ica za pružanje usluge “Izrada online alata za interaktivnu virtuelnu mapu započetih, ali nezavršenih infrastrukturnih projekata u Tuzlanskom Kantonu.  „TK: Mapa fantomskih projekata “, a u sklopu projekta “Platforma Odgovorno.st”

Platforma “Odgovorno.st” je zajednički projekat koji su 2024. godine pokrenuli Transparency International u BiH (TI BiH), Balkanska istraživačka mreža BiH (BIRN BiH) i Udruženje građana “Zašto ne”.

Projekat se provodi uz podršku EU4CS – Support to existing and newly established Civil Society Organisations’ networks granta Evropske unije.

Pozicija: Web developer/interaktivni dizajner_ica

Broj ekspertskih dana: Četrdeset (40)

Mjesto izvođenja: Bosna i Hercegovina

Naziv projekta: „ TK: Mapa fantomskih projekata “

Period realizacije aktivnosti: 19.12.2025. – 30.04.2026. godine

1.  O PROJEKTU

Projekat „TK: Mapa fantomskih projekata “ ima za cilj unaprijediti transparentnost i odgovornost nadležnih institucija u planiranju i realizaciji javnih infrastrukturnih projekata na području Tuzlanskog kantona, posebno onih koji nikada nisu realizovani ili su prekinuti tokom izgradnje.

U okviru projekta planira se izrada online alata za interaktivnu virtuelnu mapu, koja omogućava sistematsko praćenje statusa projekata i jačanje nadzora civilnog društva. IT stručnjaci će razviti mapu i unositi podatke, dok će novinari sa terena prikupljati informacije i pisati dva istraživačka teksta, čiji će podaci dodatno popunjavati mapu.

Kroz ovaj pristup, građani dobijaju jasan pregled projekata u svom okruženju, dok mediji i istraživači koriste mapu i tekstove za analizu i praćenje, što doprinosi boljem informisanju javnosti i transparentnijem radu vlasti.

Trajanje projekta: 01.11.2025. – 30.04.2026. godine

2.  CILJ PROJEKTA

Opšti cilj projekta u periodu implementacije jeste istraživanje infrastrukturnih projekata finansiranih javnim sredstvima na području Tuzlanskog kantona koji nikada nisu realizovani ili su prekinuti tokom izgradnje. Projekat ima za cilj unaprijediti transparentnost i odgovornost nadležnih institucija u planiranju i realizaciji javnih infrastrukturnih projekata, kroz inovativnu upotrebu medijskih sadržaja i aktivno učešće zajednice.

Ključni alat projekta je interaktivna virtuelna mapa koja pruža jasan vizuelni pregled započetih, ali nezavršenih infrastrukturnih projekata na području Tuzlanskog kantona. Putem analize i sistematizacije postojećih izvještaja i medijskih članaka, mapa će omogućiti građanima, novinarima i organizacijama civilnog društva lak i pregledan uvid u lokacije, opise i trenutni status ovih projekata. Projekt ima za cilj prikupljanje, identifikaciju, dokumentovanje, javno praćenje i istraživanje neostvarenih infrastrukturnih projekata u TK, čime se jača transparentnost, odgovornost vlasti i uloga medija u nadzoru javnih politika.

3.  OPIS ZADATKA

Naziv zadatka: Izrada online alata za interaktivnu virtuelnu mapukoja daje vizuelni pregled započetih, ali nezavršenih infrastrukturnih projekata  „TK: Mapa fantomskih projekata “

Cilj zadatka: Posjedovanje internetske tehnološke platforme koja omogućuje vizuelni pregled započetih, ali nezavršenih infrastrukturnih projekata  „TK: Mapa fantomskih projekata “

Očekivani rezultat: Razvijena i javno dostupna Prva mapa infrastrukturnih projekata na području TK /baza podataka koja omogućava transparentan pristup podacima relevantnim akterima i široj javnosti.

Mapa će na osnovu već objavljenih tekstova prikazati: lokaciju, status, budžet i kontekst svakog infrastrukturnog projekta koji je započet/ nije završen/prolongiran.

Bit će omogućena:

– pretraga po općini, sektoru i dr. (putevi, škole, vodovod, sport, zdravstvo),

– prikaz osnovnih informacija o projektu (naziv, investitor, planirani/utrošeni budžet, status, datum početka i planirani rok završetka),

– poveznica (link) ka originalnom medijskom članku ili izvoru.

4. CILJEVI I OBIM ZADATAKA

4.1. Svrha angažovanja:

Od eksperta/ice se očekuje da:

– Na osnovu dostavljenih informacija od partnerskih poslovnih subjekata i informativnog razgovora izradi on line aplikaciju/IT alat za interaktivnu mapu koja sistematizira i vizualizira započete, ali nezavršene projekte koristeći i navodeći podatke iz već objavljene tekstove bh. medija, čime se omogućava jasan pregled statusa projekata građanima, medijima i civilnom društvu.

– Održi sastanke sa novinarima I urednicom (online ili offline) tokom pripreme, izrade i monitoringa korištenja IT alata.

– Poštovanje unaprijed postavljenih rokova koji se odnose na realizaciju predviđenih aktivnosti.

– Pripremiti upute za korištenje IT alata za administrator i održi mini obuku (online).

– Da po završetku poslovnih obaveza dostavi izvještaj u pisanoj elektronskoj formi kao potvrdu obavljenih radnih zadataka.

4.2. Kvalifikacije i vještine:

– Najmanje 5 godina iskustva rada u IT sektoru

– Minimalno srednja stručna sprema

– Reference koje potvrđuju iskustvo u izradi online aplikacija/IT alata

– Reference koje potvrđuju iskustvo u pripremi i izvođenju edukacija o korištenju online aplikacija/IT alata

4.3. Period angažmana i plaćanje

Angažovani web developer/interaktivni dizajner_ica će pružiti uslugu izrade online aplikacije/IT alat za interaktivnu mapu u roku od maksimalno 40 dana.

#RezultatBroj dana po zadatkuRok za dostavuProcenat
1Draft baze za prikupljanje podataka – razvijena i predana Fondaciji INFOHOUSE na odobrenje i komentare3231.03.2026.80%
2Finalna verzija baze sa usvojenim komentarima815.04.2026.20%

Plaćanje se vrši po završenom zadatku i dostavljanju finalnog izvještaja.

Period angažmana od 19.12. 2025– 30.04.2026. godine

4.4. Kriteriji za ocjenu prijava

Ugovarač će donijeti odluku o najpovoljnijoj ponudi na osnovu ponuđene cijene, profesionalnog iskustva ponuđača i kvaliteta ponude

4.4.1.  Kriteriji za odabir:

a) Kvaliteta ponude – 70% (Ekspertiza i prethodno iskustvo aplikanta u odnosu na potrebe projektnog zadatka, metodologija I plan rada)

b) Finansijska ponuda (30%)

4.4.2.  Kriterijumi za tehničku evaluaciju

Evaluacija će se vršiti kroz:

  • Pregled dostavljene dokumentacije

Lista kriterijuma za uži izbor – kvalifikacije

KriterijMaksimalni bodovi
Relevantno obrazovanje30
Relevantno radno iskustvo60
Ranije iskustvo na slicnim projektima10

Kriteriji za tehničku evaluaciju

KriterijMaksimalni bodovi
Predložena metodologija i način rada60
Portfolio ranijih radova30
Reference10

Napomena: Ukupan broj bodova koristi se za rangiranje kandidata.

5.  METODA PODNOŠENJA

Svi zainteresovani eksperti/ice prijave dostavljaju na jednom od BHS jezika.

Prijava treba sadržavati:

  • CV/reference sa detaljnim informacijama o relevantnom iskustvu, uključujući i reference za prethodni rad na sličnim projektima i dokaz o radnom iskustvu
  • Kopija diplome o stečenoj stručnoj spremi
  • Portfolio (primjeri ranijih radova)
  • Finansijsku ponudu – navesti ukupan iznos za cjelokupan angažman
  • Opis izrade baze (pristup, metodologija, potrebni koraci)
  • Rok za izradu baze (predloženi vremenski plan rada)

Dodatno (ako je kandidat državni službenik):

  • Saglasnost rukovodioca institucije
  • Dokaz o neplaćenom odsustvu za vrijeme trajanja ugovora na svom redovnom poslu

Ponuda obavezno treba sadržati naslov “Referentni broj: MFP 5.2./2025 i šalje se na sljedeću e-adresu: dalida@infohouse.ba,  ili dostavlja lično na adresu Fondacije INFOHOUSE, Gabelina 12, 71000 Sarajevo.

Rok za dostavljanje ponude je najkasnije  15.12.2025. godine s naznakom predmeta: Prijava za eksperta/icu  MFP 5.2./2025

Ponude pristigle nakon navedenog roka za dostavljanje ponuda, neće se razmatrati.

Sadržaj ovog oglasa predstavlja isključivu odgovornost Fondacije INFOHOUSE i ne odražava nužno stavove Evropske unije.