Scroll Top
19th Ave New York, NY 95822, USA

JAVNI POZIV ZA IT USLUGU: “Razvoj i uvođenje informatičkog alata za prijavu diskriminacije na radu“

JAVNI POZIV ZA IT USLUGU

Razvoj i uvođenje informatičkog alata za prijavu diskriminacije na radu“

Referentni broj: EUWP. 5.  – 6.2.

Fondacija INFOHOUSE Sarajevo i Fondacija “Lara” Bijeljina raspisuju Javni poziv za izbor eksperta/ice za pružanje usluge  “Izrada online alata za prijavu diskriminacije i drugih povreda radnog odnosa i obuka za korištenje” u okviru projekta „Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“, finansiranog od strane Evropske unije.

Pozicija: Ekspert/ekspertica

Broj ekspertskih dana: Dvadeset (20)

Mjesto izvođenja: Bosna i Hercegovina

Naziv projekta: „Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“

Period realizacije aktivnosti: 05.03. – 05.05.2025. godine

 

1.POZADINA PROBLEMA

Projekat „Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“ implementira Fondacija INFOHOUSE iz Sarajeva u saradnji s Fondacijom “Lara” iz Bijeljine, a finansira Evropska unija. Iako žene u Bosni i Hercegovini čine 50,9 % stanovništva (u poređenju s 49,1 % muškaraca), njihovo učešće u plaćenom radu je značajno niže (udio ženske populacije među nezaposlenim iznosi 57,5% – 213,936). Agencija za ravnopravnost spolova BiH navodi da postoji „vidljiva razlika u platama između muškaraca i žena – razlike u satnici se procjenjuju na 9% na štetu žena“. Djevojke i žene su često izložene direktnoj diskriminaciji pri zapošljavanju – postavljaju im se nedopustiva pitanja o planiranju porodice i mogućoj trudnoći. Isto tako 40% žena je izloženo nekoj vrsti seksualnog uznemiravanja na poslu. Žene se na tržištu rada suočavaju s višestrukom diskriminacijom (uključujući, ali ne ograničavajući se na seksualno uznemiravanje, potplaćenost, umanjenje porodiljskih prava, itd.) i nemaju lako dostupnu institucionalnu podršku ili mehanizam zaštite od diskiminacije po osnovu pola. Privredni subjekti ne provode pozitivno BiH zakonodavstvo u oblasti ravnopravnosti polova  i zaštite od diskriminacije, a kontrole relevantnih inspekcija (tj. inspekcije rada) su nedovoljno efikasne.

 

2.CILJ PROJEKTA

Opšti cilj ovog projekta za period implementacije (2023-2025) je doprinijeti smanjenju diskriminacije žena na tržištu rada promovišući i štiteći ekonomska i socijalna prava žena i jačajući proces EU integracija. Projektnim aktivnostima će se unaprijediti ravnopravnost spolova u radu u 10 preduzeća u BiH, čime će se stvoriti bolje radno okruženje za najmanje 200 zaposlenih žena. Također, razvit će se i učiniti dostupnim IT alat za prijavu kršenja radnih ljudskih prava u odnosu na zakonodavstvo BiH, kao mjeru u stvarnom vremenu za zaštitu i sprječavanje diskriminacije žena na tržištu rada, koja ima veliki potencijal za daljnje širenje u preduzećima diljem BiH.

 

3.OPIS ZADATKA

Naziv zadatka: “Razvoj i uvođenje informatičkog alata za prijavu diskriminacije na radu“

Cilj zadatka: Posjedovanje internetske tehnološke platforme koja omogućuje prijavu incidenata uz politiku i postupak za dubinsku analizu stepena poštivanja ljudskih prava na radnom mjestu izvrsna je metoda za omogućavanje povjerenja i sigurnosti, kao i za demonstraciju predanost poslovanju koje ne tolerira bilo kakav oblik kršenja ljudskih prava.

Očekivani rezultat: Poboljšana sposobnost preduzeća da saznaju o slučajevima kršenja ljudskih prava na radnom mjestu temeljene na prijavama zaposlenika.

Od eksperta/ice se očekuje da:

-Na osnovu dostavljenih informacija od partnerskih poslovnih subjekata i informativnog razgovora izradi on line aplikaciju/IT alat za prijavu diskriminacije I drugih oblika povrede ljudskih prava radnika_ica.

-Održi sastanke sa partnerima (2 po subjektu) online ili offline tokom pripreme, izrade i monitoringa korištenja IT alata;

-Pripremiti upute za korištenje IT alata za administrator i održi mini obuku (online)

 

4.VRIJEDNOST PONUDE I PLAĆANJE

Vrijednost ponude je maksimalno 6000,00 eura bruto.

Isplata za rad po ovom pozivu će biti definisana Ugovorom, a plaćanje se vrši u skladu sa poreskom politikom Federacije BiH.

Troškovi puta i smještaja za radne sastanake s preduzećima koji će se održavati uživo biće pokriveni od strane  organizacija i nisu uključeni u naknadu.

 

5.VREMENSKI OKVIR PONUDE

Angažovani ekspert/ekspertice će vršiti uslugu u periodu od 05.03. – 05.05.2025. godine

 

6.KO SE MOŽE PRIJAVITI NA POZIV?

Na javni poziv se mogu prijaviti fizička lica, agencije/organizacije ili firme

Kvalifikacije i vještine:

-Najmanje 10 godina rada u IT sektoru

-Reference koje ukazuju na iskustvo u izradi online aplikacija/IT alata

-Reference u pripremi I izvođenju edukacija o korištenju online aplikacija/IT alata

 

Ponude će biti ocjenjivane uzimajući u obzir kriterije, iskustva i prethodne reference.

 

7.METODA PODNOŠENJA

Svi zainteresovani eksperti/ice prijave dostavljaju na BHS jezicima. Prijave sadrže: CV/reference sa detaljnim informacijama o relevantnom iskustvu, popis prethodno realizovanih poslova, specifikaciju zadatka iz javnog poziva i cijenu usluge, kao i 3 kontakta za reference.

Ponuda obavezno treba sadržati naslov “Referentni broj: EUWP 5 – 6.2. i šalje se na sljedeću e-adresu: zafir@infohouse.ba,  ili dostavlja lično na adresu Fondacije Infohouse, Gabelina 12, 71000 Sarajevo. Rok za dostavljanje ponude je najkasnije  28.02.2024. godine s naznakom predmeta: Prijava za eksperta/icu EUWP 3 – 5.2.5.