FONDACIJA INFOHOUSE traži eksperta_cu/agenciju za Socialmedia development u okviru implementacije projekta: “Čitaj više, misli više”, koji finansijski podržava Europska zaklada za demokraciju (EED).
- Kompanija: Registrovana kompanija ili ekspert
- Mjesto izvođenja: Bosna i Hercegovina
- Naziv projekta: Čitaj više, misli više
- Trajanje projekta: Avgust, 01, 2023 – Juli 31, 2024
- Period realizacije aktivnosti: 18.2.- 31.7. 2024.
Reference number: I-EED -17/24
- O projektu
Fondacija INFOHOUSE putem svog portala www. Interview.ba implementira jednogodišnji projekat „Čitaj više, misli više“, koji finansijski podržava Europska zaklada za demokraciju (EED).
Zajednički je cilj da se kroz produkciju i objavljivanje tekstova poveća pristup građana tačnim, transparentnim i objektivnim informacijama o političkim i društvenim događajima u vremenu teške političke krize u Bosni i Hercegovini.
Cilj nam je kroz serijal tekstova novinara i novinarki iz cijele BiH utjecati na promjenu narativa o Bosni i Hercegovini, kao „neodrživoj zajednici“, ponuditi platformu na kojoj je moguće iskazati stavove različitih političkih aktera, međunarodnih zvaničnika, promovirati odgovornu vladavinu, privrženost europskim integracijama.
Također, potrebno je izraditi i realizirati Strategiju društvenih mreža portala Interview.ba, s ciljem predstavljanja i promocije projekta i portala, te i tekstova putem digitalnih kanala. Jedan od ciljeva je također uspostaviti strategiju komunikacije sa čitateljima/čitateljkama, odnosno privlačenje novih.
- Ciljevi i obim zadataka
2.1. Svrha angažovanja
Razvoj i realizacija Strategije društvenih medija na portalu Interview.ba
2.2. Opis poslova
U suradnji sa Fondacijom Infohouse osmišljavanje ciljeva koji se žele postići na društvenim mrežama
Analiza postojećeg stanja na društvenim mrežama i prijedlog za njihovo unaprijeđenje
Uspostavljanje plana aktivnosti na društvenim mrežama za period najmanje od godinu dana
Prijedlog za social media marketing (plaćeni marketing)
Prijedlog metoda i formata koji će doprinijeti jačanju vidljivosti i branda portala Interview.ba
Detaljno objašnjavanje procesa monetizacije i prepoznavanje da li je realizacija moguća
2.3. Od angažovanog lica/agencije očekuje se
Da se informiše o ciljevima i očekivanim rezultatima projekta, osmisli, pripremi i kreira Strategiju razvoja društvenih mreža portala Interview.ba, koja će obuhvatiti različite online platforme i kanale (poput Facebooka, Instagrama)).
Izrada i optimizacija kampanja:
Angažirano lice/agencija po završetku aktivnosti dostavit će izvještaj u pisanoj, elektronskoj formi, na engleskom jeziku, kao potvrdu obavljenih radnih zadataka.
Izvještaj će se sastojati od sljedećih komponenti: uvod i opis obavljenih poslova, izvještaji o učinkovitosti kampanje kako bismo mogli pratiti napredak(podaci) i prijedlog za daljnje marketinške strategije.
2.4. Kvalifikacije i vještine:
Najmanje 3 godina profesionalnog iskustva;
Reference kojima može dokazati znanja iz oblasti Socialmedia developmenta
2.5. Period angažmana i plaćanje
Angažirano lice/agencija će pripremiti, osmisliti Stragegiju u dogovoru sa Naručiocem.
Plaćanje će se vršiti po izvršenoj usluzi i dostavljenom izvještaju.
Angažovani/a socialmedia developer će tokom obavljanja usluga održavati redovnu komunikaciju sa uredništvom i stručnjacima Socialmedia campaign and boosting, te urednicom portala Interview.ba.
- PRIJAVA
3.1. Prijava treba sadržavati
- Referentni broj ponude
- CV/portfolio sa detaljnim informacijama o relevantnom prošlom iskustvu,
- Primjeri dosadašnjih radova (minimalno tri)
- 2 reference s punim kontaktom
- Finansijska ponuda
3.2. Postupak prijave
Ponude se dostavljaju na e-mail adresu: interview@interview.ba
Rok prikupljanja ponuda (elektronski): 9. Februar 2024. godine do kraja dana sa naznakom: Reference number: I-EED -17 /24
Ponude pristigle nakon navedenog roka za dostavljanje ponuda, neće se razmatrati.