Fondacija INFOHOUSE traži kompaniju za nabavku i štampu materijala u okviru projekta „Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“. Projekat se realizira u okviru programa European Instrument for Democracy and Human Rights (EIDHR), finansiran od strane EU, a implementiran od strane Fondacije INFOHOUSE u saradnji s partnerom Fondacija Lara.
A. Kompanija: Registrovana kompanija
B. Mjesto izvođenja: Bosna i Hercegovina
C. Naziv projekta: Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada
D. Trajanje projekta: Februar 01, 2023 – Juli 31, 2025
E. Period realizacije aktivnosti: Maksimum 7 dana (najkasnije do 16.06.2023. godine)
Reference number: EUTP-03-02/2023
F. POZADINA PROBLEMA
Projekat „Međusektorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“ implementira Fondacija INFOHOUSE iz Sarajeva u suradnji s Fondacijom Lara iz Bijeljine, a finansira Evropska unija u okviru programa „Tematski program o ljudskim pravima i demokratiji 2021“.
Iako žene u Bosni i Hercegovini čine 50,9 % stanovništva (u poređenju s 49,1 % muškaraca), njihovo učešće u plaćenom radu je značajno niže (udio ženske populacije među nezaposlenim iznosi 57,5% – 213,936). Agencija za ravnopravnost spolova BiH navodi da postoji „vidljiva razlika u platama između muškaraca i žena – razlike u satnici se procjenjuju na 9% na štetu žena“. Djevojke i žene su često izložene direktnoj diskriminaciji pri zapošljavanju – postavljaju im se nedopustiva pitanja o planiranju porodice i mogućoj trudnoći. Isto tako 40% žena je izloženo nekoj vrsti seksualnog uznemiravanja na poslu.
Žene se na tržištu rada suočavaju s višestrukom diskriminacijom (uključujući, ali ne ograničavajući se na seksualno uznemiravanje, potplaćenost, umanjenje porodiljskih prava, itd.), ali nemaju dostupnu institucionalnu podršku ili mehanizam zaštite zbog toga što privredna lica ne provode pozitivno BiH zakonodavstvo i zbog neefikasne kontrole relevantnih inspekcija (tj. inspekcije rada).
CILJ PROJEKTA
Opći cilj projekta:
Opći cilj ovog projekta za period implementacije (2023-2025) je doprinijeti smanjenju diskriminacije žena na tržištu rada promovišući i štiteći ekonomska i socijalna prava žena i jačajući proces EU integracija.
Specifični ciljevi su:
- Olakšati implementaciju procesa dubinske analize ljudskih prava u bh. preduzećima kao mehanizma za izjednačavanje položaja žena u radu i smanjenju slučajeva kršenja njihovih ljudskih prava.
- Poboljšati provedbu BiH Zakona o ravnopravnosti spolova i drugih politika koje za cilj imaju jačanje rodne ravnopravnosti u skladu s predstojećom inicijativom o dužnoj pažnji za održivo poslovanje.
Projektnim aktivnostima će se unaprijediti ravnopravnost spolova u radu u 10 preduzeća u BiH, čime će se stvoriti bolje radno okruženje za najmanje 200 zaposlenih žena. Također, razvit će se i učiniti dostupnim IT alat za prijavu kršenja radnih ljudskih prava u odnosu na zakonodavstvo BiH, kao mjeru u stvarnom vremenu za zaštitu i sprječavanje diskriminacije žena na tržištu rada, koja ima veliki potencijal za daljnje širenje u preduzećima diljem BiH.
G. OPSEG ZADATKA
U svrhu prezentacije projekta „Međusekotorsko partnerstvo za ljudska prava i rodnu ravnopravnost na tržištu rada“ koji Fondacija INFOHUSE sa Fondacijom LARA uz podršku Evropske unije implementira od februara 2023. godine, bit će izrađen Uvodni paket – vizualni prikaz projekta ŽENE OSNAŽI, RAVNOPRAVNOST POKAŽI.
Tim povodom potažujemo štampariju koja će u skladu sa navedenim uvjetima u projektnom zadatku pružiti usluge štampanja materijala – Uvodni paket.
PREDMET NABAVKE:
- Izrada banera: Priprema i tiskanje roll up banera (i/ili tzv pauk banera), samostojeći baner sa otiskom na prednjoj strani. Ukupan broj je 2 (dva) kom.
- Izrada i nabavka blokova: Izrada personaliziranih blokova – notes sa otiskom (manji broj stranica). Ukupan broj je 150 (stotinupedest) kom.
- Izrada i nabavka hemijski i/ili grafički olovaka: Tiskanje ili graviranje logotipa ili teksta. Ukupan broj je 150 (stotinupedeset) kom.
- Izrada fascikli sa otiskom 150 (stotinupedeset) kom.
ISPORUKA
Angažirana kompanija isporučit će materijal na adresu Fondacije INFOHOUSE, Valtera Perića 16, Sarajevo.
H. IZVJEŠTAVANJE
Angažovana kompanija će biti u redovnoj komunikaciji sa Ugovaračem te će se konsultovati sa istim tokom izrade vizualnog paketa.
Korespodencija će se odvijati putem e-maila.
I. VRIJEDNOST PONUDE I PLAĆANJE
Maksimalan bruto iznos za ovaj angažman iznosi 750 Eura protivvrijednosti.
J. VREMENSKI OKVIR
Angažovana kompanija će isporučiti materijal u punoj količini najkasnije u roku od 7 dana od dana potpisivanja ugovora.
K. PONUDE
Ponude trebaju sadržavati:
- Referentni broj ponude
- Podatke o nabavljaču sa min 3 reference,
- Opis predmeta ponude
- Količinu predmeta ponude
- Iznos po stavkama ponude
- Cijena ponude se izražava u konvertibilnim markama (BAM)
- Ukupnu procijenjenu vrijednost/iznos za plaćanje, bez poreza na dodatnu vrijednost (u skladu sa EU pravilima)
Način određivanja cijene ponude
Kriteriji za odabir su:
- Cijena ponude
- Brzina izrade i dostava materijala
- Reference.
Ponude se dostavljaju na e-mail adres: belmina@infohouse.ba i zafir@infohouse.ba
Rok prikupljanja ponuda (elektronski): 09.06.2023. godine do 17:00 sati, s naznakom predmeta: EUTP-03-02/2023 – Nabavka i štampanje materijala.
Ponude pristigle nakon navedenog roka za dostavljanje ponuda, neće se razmatrati.