Scroll Top
19th Ave New York, NY 95822, USA

JAVNI POZIV: FIRMA ZA NABAVKU TEHNIČKE OPREME

javni-poziv

Fondacija INFOHOUSE traži firmu za nabavku tehničke opreme za potrebe provođenja posljednje faze UNICEF-ovog projekta „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovanih na analizama ponašanja u cilju jačanja  redovne imunizacije“, čije aktivnosti se realizuju u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE.

Referentni broj: UNICEF-2.3.1.5./2023

  1. O PROJEKTU

Ured Dječijeg fonda Ujedinjenih nacija za Bosnu i Hercegovinu (UNICEF) provodi projekat „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovanih na analizama ponašanja u cilju jačanja redovne imunizacije“. Riječ je o regionalnom projektu u koji je uključeno nekoliko zemalja, a koji UNICEF realizuje u saradnji s organizacijom The Behavioural Insights Team iz Londona, dok se aktivnosti u Bosni i Hercegovini (BiH) ostvaruju u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE. Projekat se bavi redovnom vakcinacijom djece u BiH, fokusirajući se na imunizacijske procese u TK, naročito na MRP vakcinu, kao vakcinu koja ima najniži procenat zastupljenosti u poređenju s drugim obaveznim vakcinama u BiH.

Projekat se sastoji iz nekoliko faza:

  1. Istraživanje i analiza podataka;
  2. Osmišljavanje malih lokalnih intervencija i njihova realizacija;
  3. Analiza rezultata intervencija i njihovo prilagođavanje i
  4. Sveobuhvatna procjena rezultata kako bi se došlo do zaključaka koji su to mehanizmi i strategije koji najbolje doprinose unapređenju statusa redovne imunizacije.

Osnovni cilj projekta je jačanje i unapređenje procesa redovne imunizacije, s posebnim fokusom na MRP vakcinu. Krajnji rezultat trebao bi biti osmišljavanje praktičnih rješenja za unaprjeđenje stope redovne vakcinacije i povjerenja u proces imunizacije.

Trajanje projekta: 01.07.2022. – 30.06.2023. godine

  1. CILJEVI I OBIM NABAVKE

2.1. Svrha nabavke

Tehnička oprema potrebna za provođenje posljednje faze projekta koja, između ostalog, podrazumijeva emitovanje video zapisa u čekaonicama za vakcinaciju djece u četiri doma zdravlja na području Tuzlanskog kantona (DZ Tuzla, DZ Kalesija, DZ Živinice i DZ Gradačac).

2.2. Predmet nabavke

Od angažovane firme očekuje se isporuka:

  1. Android TV-a sljedećih specifikacija: Ekran 55″ i priključak za USB.
  2. Nosača za TV sljedećih specifikacija: Kompatibilnost s TV-om iz prethodne stavke;
  3. USB stika sljedećih specifikacija: 36 GB

2.3. Kvalifikacije:  

– Minimalno pet godina postojanja i profesionalnog iskustva firme;

– Mogućnost dostave tehničke opreme na unaprijed dogovorenu adresu;

– Ažurnost, organizacijske sposobnosti i fleksibilnost kada je riječ o unaprijed definisanim rokovima.

2.4. Plaćanje

Plaćanje se vrši nakon ispostavljene fakture i robe od strane ponuđača.

  1. PONUDA

3.1. Ponuda treba sadržavati:

– Referentni broj ponude;

– Detaljne informacije o firmi;

– Cijene pojedinačnih proizvoda iz stavke 2.2. izražene u domaćoj valuti;

– Opis pojedinačnih proizvoda iz stavke 2.2. (specifikacije, šifra, proizvođač…);

– Podatke o brzini isporuke na unaprijed dogovorenu adresu (područje Tuzlanskog kantona);

– ID i PDV broj, te rješenje o registraciji.

3.2. Ocjena ponuda

Ugovarač će odabrati firmu u skladu s kriterijima postavljenim u dijelu 2.3. ovog poziva,  odnosno u skladu sa dokumentacijom iz fragmenta 3.1.

3.3. Postupak prijave  

Zainteresovane firme treba da pošalju/dostave svoju ponudu za Fondaciju INFOHOUSE na e-mail adresu: milica@infohouse.ba ili na adresu:  Valtera Perića 16, 71000 Sarajevo, BiH (poštom ili lično) uz obaveznu naznaku referentnog broja.

Rok za prijavu: 1.3.2023. godine do 17h.

Fondacija INFOHOUSE će obavijestiti samo firmu koja bude izabrana za nabavku tražene tehničke opreme.

Ponude pristigle nakon navedenog roka za dostavljanje ponuda, neće se razmatrati.