Fondacija INFOHOUSE traži firmu za nabavku tehničke opreme za potrebe provođenja posljednje faze UNICEF-ovog projekta „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovanih na analizama ponašanja u cilju jačanja redovne imunizacije“, čije aktivnosti se realizuju u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE.
Referentni broj: UNICEF-2.3.1.5./2023
- O PROJEKTU
Ured Dječijeg fonda Ujedinjenih nacija za Bosnu i Hercegovinu (UNICEF) provodi projekat „Dizajniranje, prototipiranje i evaluacija intervencija zasnovanih na analizama ponašanja u cilju jačanja redovne imunizacije“. Riječ je o regionalnom projektu u koji je uključeno nekoliko zemalja, a koji UNICEF realizuje u saradnji s organizacijom The Behavioural Insights Team iz Londona, dok se aktivnosti u Bosni i Hercegovini (BiH) ostvaruju u saradnji s Fondacijom INFOHOUSE. Projekat se bavi redovnom vakcinacijom djece u BiH, fokusirajući se na imunizacijske procese u TK, naročito na MRP vakcinu, kao vakcinu koja ima najniži procenat zastupljenosti u poređenju s drugim obaveznim vakcinama u BiH.
Projekat se sastoji iz nekoliko faza:
- Istraživanje i analiza podataka;
- Osmišljavanje malih lokalnih intervencija i njihova realizacija;
- Analiza rezultata intervencija i njihovo prilagođavanje i
- Sveobuhvatna procjena rezultata kako bi se došlo do zaključaka koji su to mehanizmi i strategije koji najbolje doprinose unapređenju statusa redovne imunizacije.
Osnovni cilj projekta je jačanje i unapređenje procesa redovne imunizacije, s posebnim fokusom na MRP vakcinu. Krajnji rezultat trebao bi biti osmišljavanje praktičnih rješenja za unaprjeđenje stope redovne vakcinacije i povjerenja u proces imunizacije.
Trajanje projekta: 01.07.2022. – 30.06.2023. godine
- CILJEVI I OBIM NABAVKE
2.1. Svrha nabavke
Tehnička oprema potrebna za provođenje posljednje faze projekta koja, između ostalog, podrazumijeva emitovanje video zapisa u čekaonicama za vakcinaciju djece u četiri doma zdravlja na području Tuzlanskog kantona (DZ Tuzla, DZ Kalesija, DZ Živinice i DZ Gradačac).
2.2. Predmet nabavke
Od angažovane firme očekuje se isporuka:
- Android TV-a sljedećih specifikacija: Ekran 55″ i priključak za USB.
- Nosača za TV sljedećih specifikacija: Kompatibilnost s TV-om iz prethodne stavke;
- USB stika sljedećih specifikacija: 36 GB
2.3. Kvalifikacije:
– Minimalno pet godina postojanja i profesionalnog iskustva firme;
– Mogućnost dostave tehničke opreme na unaprijed dogovorenu adresu;
– Ažurnost, organizacijske sposobnosti i fleksibilnost kada je riječ o unaprijed definisanim rokovima.
2.4. Plaćanje
Plaćanje se vrši nakon ispostavljene fakture i robe od strane ponuđača.
- PONUDA
3.1. Ponuda treba sadržavati:
– Referentni broj ponude;
– Detaljne informacije o firmi;
– Cijene pojedinačnih proizvoda iz stavke 2.2. izražene u domaćoj valuti;
– Opis pojedinačnih proizvoda iz stavke 2.2. (specifikacije, šifra, proizvođač…);
– Podatke o brzini isporuke na unaprijed dogovorenu adresu (područje Tuzlanskog kantona);
– ID i PDV broj, te rješenje o registraciji.
3.2. Ocjena ponuda
Ugovarač će odabrati firmu u skladu s kriterijima postavljenim u dijelu 2.3. ovog poziva, odnosno u skladu sa dokumentacijom iz fragmenta 3.1.
3.3. Postupak prijave
Zainteresovane firme treba da pošalju/dostave svoju ponudu za Fondaciju INFOHOUSE na e-mail adresu: milica@infohouse.ba ili na adresu: Valtera Perića 16, 71000 Sarajevo, BiH (poštom ili lično) uz obaveznu naznaku referentnog broja.
Rok za prijavu: 1.3.2023. godine do 17h.
Fondacija INFOHOUSE će obavijestiti samo firmu koja bude izabrana za nabavku tražene tehničke opreme.
Ponude pristigle nakon navedenog roka za dostavljanje ponuda, neće se razmatrati.