INFOHOUSE TIM
Pokrenuta besplatna pravna pomoć kandidatkinjama na izborima 2018
Press konferencija ACCOUNT-a
Interview.ba
25. rođendan CARE-a
Inkluzivni čas likovnog ispod Starog mosta
Inkluzivni čas fizičkog s atletičarkom Lucijom Kimani u Prijedoru!

Naše usluge:

A. EDUKACIJE

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?
B. EVENT MANAGEMENT

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima
C. ISTRAŽIVANJA

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije
E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala
  • Nikšić: Nismo donijeli odluku o učešću u vlasti, ne želim se upuštati u medijske spinove

    18. Jan 2019 | 16:04

    Nikšić: Nismo donijeli odluku o učešću u vlasti, ne želim se upuštati u medijske spinove - Rekli smo i da nam predstoji sastanak na kome će stranačke delegacije SDP, DF i NS o tome razgovarati i utvrditi stavove. Ne želim se upuštati u medijske spinove - istakao je.Nikšić je podsjetio kako se danima u medijima[…]

  • SDA pozvala premijera Edina Fortu da podnese ostavku

    18. Jan 2019 | 15:49

    SDA pozvala premijera Edina Fortu da podnese ostavku - Promotori “nove vlasti” premijer Edin Forto i njegov mentor (premijer u sjeni Elmedin Konaković), koji najavljuju da u Sarajevu “više ništa neće biti isto” dotakli su moralno dno. Nova vlast u Kantonu Sarajevo, osim neznanja i populizma, te Vlade[…]

  • Šarović: Suspenzija carina na uvoz električnih automobila

    18. Jan 2019 | 15:48

    Šarović: Suspenzija carina na uvoz električnih automobila Ministar Mirko Šarović uputio je ovu odluku u proces javnih konsultacija kako bi se stručna, ali i šira javnost uključila u izradu što kvalitetnijeg propisa i kako bi Bosna i Hercegovina što efikasnije odgovorila na ubrzane promjene koje se dešavaju[…]

  • Europska sedmica prevencije karcinoma grlića materice od 21. do 28. januara

    18. Jan 2019 | 15:35

    Europska sedmica prevencije karcinoma grlića materice od 21. do 28. januara Cilj navedene kampanje je podizanje svijesti o zdravstvenoj kulturi kod žena i razini znanja o raku grlića materice.Prema izvještaju IARC-a za 2018. godinu, karcinom grlića materice nalazi se na 4. mjestu po obolijevanju od karcinoma u svijetu s incidencom od[…]

  • Salkić: Za deponiju Smiljevići primjenjujemo mjere iz dosadašnje dozvole

    18. Jan 2019 | 14:47

    Salkić: Za deponiju Smiljevići primjenjujemo mjere iz dosadašnje dozvole U međuvremenu deponija može raditi, a u slučaju da Ministarstvo ne izda dozvolu, odnosno da mišljenje bude negativno, bit će zatvorena, kazao Ejub Salkić urbanističko-okolišni inspektor.- Dakle, nije riječ o zvaničnom odgađanju dozvole nego o tome da još nije izdata[…]

  • Mostar: HDZ BiH i HDZ 1990 potpisali sporazum o saradnji

    18. Jan 2019 | 14:27

    Mostar: HDZ BiH i HDZ 1990 potpisali sporazum o saradnji Predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović i predsjednik HDZ-a 1990 Ilija Cvitanović potpisali su sporazum o saradnji, s ciljem postizanja političke saglasnosti u zaštiti interesa hrvatskog naroda u BiH, a posebno u procesu ustavnih promjena u kojim će hrvatski narod osigurati[…]

  • Banjaluka: Sutra 300 dana od početka djelovanja grupe "Pravda za Davida"

    18. Jan 2019 | 14:15

    Banjaluka: Sutra 300 dana od početka djelovanja grupe "Pravda za Davida" Na spomenutoj konferenciji obratit će se članovi grupe Ozren Perduv i Dragan Dabić.- Prethodnih 300 dana obilježile su brojne kontroverze, počevši od zataškavanja dokaza i svjedoka, involviranosti pojedinih političkih predstavnika, pa sve do progona građana koji traže samo da institucije[…]

  • Predsjedavajući Zvizdić s ambasadorom Kuvajta

    18. Jan 2019 | 14:01

    Predsjedavajući Zvizdić s ambasadorom Kuvajta Predsjedavajući Zvizdić je zahvalio na svemu što je Država Kuvajt učinila za BiH i rekao da postoji dosta prostora za unapređivanje ekonomske saradnje, posebno u oblastima energetike, sa fokusom na održive izvore energije, saobraćaja i komunikacija, namjenske, metalne i drvne[…]

  • U vlasništvu i suvlasništvu žena 29,1 posto privrednih subjekata u RS-u

    18. Jan 2019 | 13:06

    U vlasništvu i suvlasništvu žena 29,1 posto privrednih subjekata u RS-u Suvlasnice su 695 ili 1,88 posto svih registrovanih firmi, navedeno je u Nacrtu strategije preduzetništva žena u RS, koju će razmatrati poslanici entitetskog parlamenta na sjednici zakazanoj za 29. januar.Žene su u najvećem broju vlasnice preduzeća u zanatsko-preduzetničkoj djelatnosti, dok[…]

  • ZDK: SBB neće u vlast niti sa SDA, niti s Bh. blokom

    18. Jan 2019 | 13:05

    ZDK: SBB neće u vlast niti sa SDA, niti s Bh. blokom Sastanak je vodio predsjednik Skupštine ZDK Ismet Sarajlić, koji je aktere zamolio da učine dodatni napor da se i postigne dogovor, ali je nakon manje od pola sata sastanak napustio njegov stranački kolega i v.d. predsjednik Kantonalnog odbora SBB- a[…]