Najavljujemo INFOHOUSE #crowdfunding kampanju #prvoiskustvo!
Press konferencija ACCOUNT-a
Promocija knjige "Pjesma malog medvjeda" autora Ševke Bajića
Sa promocije knjige Ševke Bajića
Sa okruglog stola "Svako dijete treba porodicu" u Mostaru
Visoko je prva općina koja je u 2018. godini, u sklopu projekta ACCOUNT, usvojila Akcioni plan za prevenciju i sprečavanje korupcije

Naše usluge:

A. EDUKACIJE

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?
B. EVENT MANAGEMENT

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima
C. ISTRAŽIVANJA

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije
E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala
  • Prošle godine u Hrvatsku doselilo 15.000 osoba, trećina iz BiH

    20. Jul 2018 | 21:00

    Prošle godine u Hrvatsku doselilo 15.000 osoba, trećina iz BiH U Hrvatsku su, po podacima Državnog zavoda za statistiku,  prošle godine iz inozemstva doselile 15.553 osobe, od toga 50,9 posto hrvatskih državljana i 49,1 posto stranaca, dok je među 47,352 osobe koje su iselile iz Hrvatske najviše bilo hrvatskih državljana, njih[…]

  • Općina Centar: Više od 100 mališana besplatno pohađa školu nogometa

    20. Jul 2018 | 20:30

    Općina Centar: Više od 100 mališana besplatno pohađa školu nogometa Projektom "365 sport plus" Općina Centar otišla je najdalje kada je u pitanju istinska podrška sportu. Putem JU Centar za sport i rekreaciju pokrenula je navedeni projekat u okviru kojeg sva djeca s područja ove lokalne zajednice imaju mogućnost da[…]

  • Interesovanje za upis na Medicinski fakultet u Zenici najveće do sada

    20. Jul 2018 | 20:00

    Interesovanje za upis na Medicinski fakultet u Zenici najveće do sada Ranije je upisano 60 studenata, od kojih 30 redovnih, dok će svi ostali biti samofinansirajući. Medicinski fakultet Univerziteta u Zenici osnovan je 2005. godine kao Zdravstveni fakultet, a 2016. preimenovan je u Medicinski fakultet. Interesovanje za upis na ovu visokoškolsku[…]

  • Crveni kiosk, simbol iz bivše Jugoslavije na izložbi u New York

    20. Jul 2018 | 19:30

    Crveni kiosk, simbol iz bivše Jugoslavije na izložbi u New York Izložba je podijeljena na cjeline: Modernizacija, Globalne mreže, Svakodnevni život i Identiteti. Preko tih cjelina se obrađuju teme urbanizacije velikih razmjera, tehnoloških eksperimenata i njihovih primjena na svakodnevni život, konzumerizam, spomeničku kulturu i globalni utjecaj jugoslavenske arhitekture. Osim fotografija građevina,[…]

  • Objavljeni rezultati o prehrambenim navikama osnovaca i srednjoškolaca u ZDK

    20. Jul 2018 | 19:00

    Objavljeni rezultati o prehrambenim navikama osnovaca i srednjoškolaca u ZDK Prema podacima istraživanja, provedenog na učenicima šestih razreda osnovnih škola, učenici tog razreda osnovnih škola u ZDK-u se više razlikuju u težini nego visini. Od ukupnog broja dječaka - učenika, njih 16 posto je pothranjeno, a 27 posto gojazno, dok[…]

  • Otvorena izložba 'Tranzicija u crnom'

    20. Jul 2018 | 18:30

    Otvorena izložba 'Tranzicija u crnom' Magistri grafike Srećko Babić, Ana Naletilić i Andrea Pervan, koji su diplomirali na grafičkom odjelu na Akademiji likovnih umjetnosti Sveučilišta u Mostaru, predstavili su radove nastale tijekom pete godine studija na ALU u Širokom Brijegu te koji su ujedno i[…]

  • Na Zvorničkom jezeru u nedjelju Međunarodno takmičenje u kajaku i kanuu

    20. Jul 2018 | 18:00

    Na Zvorničkom jezeru u nedjelju Međunarodno takmičenje u kajaku i kanuu U povratničkom naselju Divič, na prelijepom Zvorničkom jezeru okupit će se takmičari iz mnogih bosanskohercegovačkih klubova, te ekipe iz Srbije i Hrvatske. Kajakaši i kanuisti će se nadmetati u kategorijama škola kajaka, mlađih kadeta, kadeta, juniora i seniora u muškoj[…]

  • Otvoren 16. Mostar Blues & Rock Festival

    20. Jul 2018 | 17:34

    Otvoren 16. Mostar Blues & Rock Festival Prve večeri Festivala nastupili su Henrik Freischlader (DE), Lucky Peterson & The Organization ft. Tamara Tramell (USA) te Goran Bare i Majke (CRO).  Druge festivalske večeri nastupit će Mostar Rock School (BiH), Zona B (SRB), Todd Sharpville Band (UK) i Električni orgazam (SRB). Cijena[…]

  • Studija u Novom Zelandu: Uspostavljanje ravnoteže između privatnog i poslovnog života.

    20. Jul 2018 | 17:30

    Studija u Novom Zelandu: Uspostavljanje ravnoteže između privatnog i poslovnog života. Uprava kompanije je prvenstveno željela implementirati kako bi svojim zaposlenicima olakšala uspostavljanje ravnoteže između privatnog i poslovnog života. Univerzitetski stručnjaci iz područja upravljanja ljudskim resursima bili su uključeni u taj eksperiment kako bi definirali na koji način takva mjera utječe na radnu produktivnost. Prema završnim rezultatima, produktivnost zaposlenika[…]

  • Street basket turnir u sarajevskom parku "Hastahana"

    20. Jul 2018 | 17:00

    Street basket turnir u sarajevskom parku "Hastahana" Pobjednički tim osvojit će novčanu nagradu od 1.500 KM, drugoplasirana ekipa 500 KM, a po 300 KM pobjednici u šutiranju za 3 poena i zakucavanju.  U 18 sati je planirano izvlačenje ekipa, a potom slijede kvalifikacione utakmice.  U subotu od[…]