Najavljujemo INFOHOUSE #crowdfunding kampanju #prvoiskustvo!
Press konferencija ACCOUNT-a
Promocija knjige "Pjesma malog medvjeda" autora Ševke Bajića
Sa promocije knjige Ševke Bajića
Sa okruglog stola "Svako dijete treba porodicu" u Mostaru
Visoko je prva općina koja je u 2018. godini, u sklopu projekta ACCOUNT, usvojila Akcioni plan za prevenciju i sprečavanje korupcije

Naše usluge:

A. EDUKACIJE

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?
B. EVENT MANAGEMENT

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima
C. ISTRAŽIVANJA

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije
E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala

A. EDUKACIJE

Uložite u sebe i svoj tim.
Odaberite ponuđeni Program obrazovanja ili zatražite Posebne teme po svojoj želji

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Caritas BiH, HKO Kruh sv. Ante, GIZ, CGS Livno,
Save the Children, YEP, CARE international, CRP Tuzla…
Neke od naših materijala možete pogledati na:

 

Ponuđeni programi

Strateški razvoj organizacije

  • Strateški plan razvoja sa akcionim mjerama
  • Izrada pravilnika za rad
  • Razvoj tima i organizacijskih vještina
  • Postanite liderska organizacija/firma/instuticija u svojoj branši
  • Podrška promjenama u organizaciji
  • Umrežavanje i partnerstva unutar BiH i u inostranstvu
  • Kancelarijsko poslovanje, protokoli, arhiviranje…

Medijski razvoj organizacije/firme/institucije

  • Kako komunicirati s medijima?
  • Pripremiti se za TV, radio i novinski intervju
  • Kako napraviti tradicionalni promotivni materijal za medije (film, spot, radio jingl, brošura, bilten)
  • Kako napraviti prezentaciju firme/organizacije na socijalnim medijima (fb,twitter, yt, Instagram)
  • Medijski profil organizacije/firme/institucije

Marketing za nevladine organizacije

  • Osnovni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Napredni marketinški plan za nevladine organizacije
  • Pokretanje i promocija Start up biznisa od strane nevladine organizacije

Projektni menadžment

  • Osnovni kurs pisanja prijedloga projekta
  • Napredni kurs pisanja prijedloga projekta (EU aplikacije)
  • Kako uspješno voditi projekat i izvjestiti donatora/sponzora?
  • Vidljivost projekta (mediji, PR…)

Komunikacijske vještine

  • Verbalna i neverbalna komunikacija u:
    • timu,
    • na pregovorima,
    • pri traženju posla
  • Komunikacijom do socijalne inkluzije djece, mladih i osoba s poteškoćama u razvoju
  • Pisana poslovna komunikacija, akcenat na e mail komunikaciju
  • Efikasno i pamtljivo pisanje za web/fb/twitter
  • Fotografije kao komunikacijski alat vaše kompanije/institucije/organizacije

Finansijsko poslovanje nevladinih organizacija i malih preduzeća:

  • Zakonske osnove finansijskog poslovanja
  • Kako uskladiti projektno izvještavanje sa domaćim računovodstvom?
  • Šta traže finansijski revizori?
  • Kako efikasno voditi i pratiti budžete u tabeli ali i računovodstvenim programima?

B. EVENT MANAGEMENT

Osmišljavanje koncepata događaja, planiranje logistike i koordinacija svih potrebnih aktivnosti prije, za vrijeme i poslije samog događaja iznimno je zahtjevan posao. Ali ako unajmite nas iz INFOHOUSE, garantovano će biti i iznimno zabavan i vrijedan.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: CARE international, Fondacija Mozaik, EAST WEST Management (USAID), Fondacija Heinrich Boell,Švedska ambasada u BiH

 

  • organizacija priredbi i manifestacija,
  • organizacija konferencija i kongresa,
  • organizacija konferencija za novinare,
  • organizacija tematskih događaja (predstavljanje projekta/knjige…),
  • organizacija seminara i sajmova
  • organizacija izložba

Usluga može obuhvatiti i:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija
  • Planiranje i projekcija budžeta
  • Izrada koncepta i vizuala (programa) eventa
  • Osiguravanje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta (izrada rooming liste u dogovoru s naručiteljem)
  • Kompletna audio/video tehnika i snimanje događaja
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • prijave sudionika i uzvanika
  • Planiranje i rezervacija izložbenog prostora (za sajam, štandove, …)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman osoblja za registraciju i informacije
  • Angažman drugog osoblja
  • Administracija eventa
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Promotivni i grafički materijali
  • Organizacija prijema
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovoraranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom, minibusom, avionom)
  • Priprema kongresnih torbi s materijalima, poklonima, bedževima i drugim propagandnim materijalima

C. ISTRAŽIVANJA

Kvantitativna i kvalitativna istraživanja

Ako vam je cilj razumijevanje određenih društvenih pojava koje utiču na vaš posao/projektnu ideju/proizvod, nudimo uslugu kvantitativna i kvalitativna istraživanja.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Service (CRS), UNICEF, projekat ACCOUNT, CGS Livno…

http://infohouse.ba/publikacije-clanci/item/49-istrazivanje-komunikacija-za-razvoj-u-regiji-birac

INFOHOUSE primjenjuje sljedeće kvalitativne metode istraživanja:

Analiza slučaja

Analiza slučaja podrazumijeva dubinsko ispitivanje jednog ili više slučaja. Po prirodi je idiografski i u osnovi deskriptivan. Cilj analize je prikupljanje velikog broja informacija o određenom fenomenu koji često reflektuje društvene prakse, institucionalne mehanizme i društvene obrasce

Fokus grupe

Fokus grupe predstavljaju kvalitativni metod istraživanja koji omogućava da se dobiju otvoreni odgovori od učesnika u grupnom razgovoru. Ovom metodom istraživač može da dobije jasniji uvid u način razmišljanja, ideje i osjećanja sagovornika o određenoj temi, što nije moguće putem kvantitativnih metoda. Cilj ove metode je da podstakne otvorenu konverzaciju među učesnicima u formi polu-struktuiranog grupnog intervjua.

Intervjui

Intervjuom kao kvalitativnom istraživačkom metodom nastoji se opisati značaj određene teme u sagovornikovom opštem pogledu na svijet. Glavni zadatak u intervjuu je razumjeti značenje onoga što sagovornik saopštava.

D. MONITORING I EVALUACIJE

Monitoring i evaluacija su sastavni dijelovi bilo kojeg procesa upravljanja projektnim ciklusom, prema pravilima upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) i procedurama Evropske unije.

Ako želite upravljanje procesom i projektom na bazi REZULTATA, pozovite nas.

Referentna lista zadovoljnih klijenata: Catholic Relief Services (CRS), CGS Livno, Save the Children.

Monitoring

…podrazumijeva kontinuirano praćenje ključnih elemenata projekta, kroz evidenciju i ažuriranje podataka, redovno izvještavanje i praćenje projektnih aktivnosti. Metodologija kojom se koristimo je participativni monitoring. On podrazumijeva učešće svih sudionika projekta u monitoringu i time povećava mogućnosti zajedničkog djelovanja, povećava svijest o sistemu odgovornosti, poboljšava proces odlučivanja, poboljšava sveukupno djelovanje na projektu, omogućava adekvatnije planiranje djelovanja te daje više informacija.

Evaluacija

…naš tim shvata Evaluaciju kao sredstvo da korisnik usluge poboljša kvalitet, efikasnost i opravdanost sredstava u odnosu na postavljene ciljeve.

Nudimo slijedeće tipove evaluacije

  • Evaluacija potreba (needs assesment)- najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija kapaciteta (capacity assesment) najčešće kao dio pripreme projekta;
  • Evaluacija procesa odnosno monitoring (process evaluation)- sprovodi se tokom implementacije projekta. Može biti sprovedena od strane organizacije koja realizuje projekat ili donatora;
  • Evaluacija rezultata/efekata (impact assesment) –sprovodi se nakon zavrsetka procesa implementacije

E. PR I ODNOSI SA MEDIJIMA

“It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.
If you think about that, you’ll do things differently.” – Warren Buffet

 

Sa više od 20 godina iskustva u PR i radu u medijima, INFOHOUSE tim će se pobrinuti da uspostavite dobre odnose s javnošću i medijima, te veliku vidljivost i medijsku pokrivenost vaših aktivnosti/Brenda/proizvoda.

Referentna lista nekih od zadovoljnih klijenata: Baumit BiH, CARE International, GIZ, USAID, CESI Zagreb, Švedska ambasada u BiH

Usluge u sklopu ODNOSA S MEDIJIMA:

  • izrada komunikacijskih strategija i planova
  • istraživanje i analiza medijskog okruženja
  • press clipping
  • pisanje i plasiranje saopštenja za medije
  • plasiranja tema za objave u medijima
  • vođenje socijalnih mreža za klijenta (fb/twitter/yt)
  • usluge copywrittinga (pisanje reklamnim tekstova)
  • usluge pisanja PR tekstova/marketinških tekstova
  • organizacija konferencija za novinare
  • organizacija putovanja za novinare i sastanaka s novinarima
  • izrada print i elektronskih biltena, brošura, izvještaja
  • foto i video snimanje medijskih događaja
  • dizajn, DTP i printanje medijskog materijala
  • Džeko posjetio Roditeljsku kuću: Želim pokazati ovoj djeci i roditeljima da nisu sami

    25. May 2018 | 19:00

    Džeko posjetio Roditeljsku kuću: Želim pokazati ovoj djeci i roditeljima da nisu sami Džeku su s velikim oduševljenjem dočekali mališani i njihovi roditelji, a on je izdvojio vremena i pažnje za svakoga od njih.  Direktor Udruženja "Srce za djecu koja boluju od raka u FBiH" Firket Kubat istakao je kako kompanija Telemach duži[…]

  • Kada je glavobolja zabrinjavajuća?

    25. May 2018 | 18:30

    Kada je glavobolja zabrinjavajuća? Kada se moramo zabrinuti zbog glavobolje? Za uspješno liječenje glavobolje nužno je postaviti tačnu dijagnozu. Ako patite od glavobolje svakako se javite svom ljekaru od kojeg ćete dobiti preporuku za liječenje koje odgovara vašem tipu glavobolje. Takođe, ako je potrebno,[…]

  • Šest vježbi protiv bola u ramenima

    25. May 2018 | 18:02

    Šest vježbi protiv bola u ramenima  Da bi se ovo stanje sprečilo mogu da pomognu ciljane vežbe za rameni pojas koje su laganog intenziteta i poboljšavaju cirkulaciju, pokretljivost u zglobovima i potpomažu pravilno držanje tijela. Mogu da se kombinuju i sa setovima vježbi za druge dijelove[…]

  • Alergije: Epidemija modernog doba

    25. May 2018 | 17:30

    Alergije: Epidemija modernog doba Procijenjuje se da oko 30 do 40 odsto osoba u svijetu boluje od jedne ili više alergijskih bolesti, pa alergijska oboljenja nazivaju i epidemijom modernog doba. Evropska akademija za alergiju i kliničku imunologiju ( EAACI) iznijela je podatak da više[…]

  • Ovo su skriveni simptomi povišenog šećera u krvi

    25. May 2018 | 17:00

    Međunarodna dijabetološka federacija procjenjuje da će broj oboljelih premašiti 590 miliona do 2035. godine. Ovo su neki od najčešćih simptoma šećerne bolesti: 1. Slabost Ako se stalno osjećate slabo i umorno, to bi mogao biti prvi simptom povišenog šećera, tvrdi[…]

  • Predstavljen interaktivni audio vodič i 3D suvenir mapa za sarajevsku Vijećnicu

    25. May 2018 | 16:30

    Predstavljen interaktivni audio vodič i 3D suvenir mapa za sarajevsku Vijećnicu Aplikaciju, koju upotpunjuje 3D kartonska suvenir mapa, su pripremili i realizirali JP “Sarajevo” d.o.o. i Udruženje “Čuvari tradicije”. Cilj je na moderan i savremen način posjetiocima omogućiti da upoznaju ponudu i sve ljepote Vijećnice. Direktor JP “Sarajevo” d.o.o. Esad Tanović[…]

  • Holandija smatra Rusiju odgovornom za obaranje malezijskog aviona iznad Ukrajine

    25. May 2018 | 16:00

    Holandija smatra Rusiju odgovornom za obaranje malezijskog aviona iznad Ukrajine „Smatrati državu odgovornom kompliciran je i složen zakonski proces“ - saopćila je vlada. Holandija i Australija danas su zatražile od Rusije da uđe u dijalog u cilju nalaženja rješenja koje bi zadovoljilo pravdu za enormne patnje i štete izazvane obaranjem[…]

  • Općina Centar kontinuirano pomaže Biblioteci za slijepa i slabovidna lica u BiH

    25. May 2018 | 15:30

    Općina Centar kontinuirano pomaže Biblioteci za slijepa i slabovidna lica u BiH Protokol o realizaciji novca namijenjenog provedbi planiranih aktivnosti ove ustanove potpisali su danas direktor Sakib Pleh i pomoćnica općinskog načelnika Nedžada Ajnadžića za obrazovanje, sport i kulturu Jasmina Fazlić. Događaju je prisustvovao i savjetnik načelnika Mustafa Resić. Dosad se pomoć[…]

  • Najstariji jevrejski mjuzikl u Pozorištu mladih

    25. May 2018 | 15:00

    Najstariji jevrejski mjuzikl u Pozorištu mladih U predstavi učestvuju hor Braća Baruh, sefardska muzička grupa Shira U’tfila, te glumci Vanja Ejdus i Mladen Andrejević. Dramatizaciju i režiju je uradio Stefan Sablić, a prevod s ladina Drita Tutunović. Kompozitori su, osim Sablića, Nenad V. Khan ("Esclaviko" i[…]

  • MUP KS-a donirao hranu i higijenske artikle za migranate u Salakovcu

    25. May 2018 | 14:49

    MUP KS-a donirao hranu i higijenske artikle za migranate u Salakovcu „ Prije svega, ova gesta je odaziv na apel Crvenog križa da se što više kantonalnih i državnih institucija uključi u prikupljanje materijalne pomoći migrantima, a u cilju lakšeg prevazilaženja problema koje sa sobom nosi migrantska kriza. Osobno bih apelovao[…]